Tuotehaku

Ruutunäkymän liikennevaloissa vihreä on heti saatavilla, punainen juuri nyt loppu varastosta, keltainen ei vielä ilmestynyt tai huutomerkin kera ei hyllyvalikoimaa, eli me tilaamme sitten, kun sinä olet tilannut meiltä. Saatavuusinfossa kerrotaan tarkemmin saatavuustiedoista.

Haun tulokset 1 - 24 / 41
sivukoko:
järjestys:

Agricola (suomeksi)
Agricola (suomeksi)

Agricolassa pelaajat pääsevät kokemaan, miten rankkaa maanviljelijän elämä oli 1600-luvulla. Pelin alussa pelaajilla on tyhjä piha, kahden huoneen puumökki ja kaksi perheenjäsentä tekemässä töitä. Pelin lopussa, toivottavasti, on iso perhe suuressa kivitalossa, piha täynnä eläinten laitumia ja viljavia peltoja. Pahimmassa tapauksessa nälkiintynyt perhe asuu yhä siinä puurötiskössä ja kerjää elääkseen... "Papupeli" Bohnanzasta tutun Uwe Rosenbergin toinen viljelypeli on massiivinen läjä puukomponentteja ja kortteja. Pelin 120 korttia varmistavat, että vaihtelua riittää. Mukana on myös yksinkertaisempi, mutta silti varsin erinomainen perhepelimoodi, jossa kortteja ei käytetä ollenkaan. Tällöin peli sopii myös nuoremmille pelaajille. Agricola on myös oivallinen yksinpeli. Resurssienhallintapelien ystäville tämä loppuvuoden 2007 kohutuin ja kehutuin lautapeli on erinomainen valinta. Agricola sopii itse asiassa varsin monenlaisille pelaajille: pelistä nauttivat optimointipelien ystävät, toisaalta Agricolassa on vahva teema ja hyvää rakentamisen tuntua. Vain suoraa pelaajien välistä kamppailua kaipaaville peli ei tarjoa ihan kaikkea, Agricolassa kilpailu toisten pelaajien kanssa on epäsuoraa ja pelaajat keskittyvät pääasiassa oman maatilansa rakenteluun; kilpaillen toki samoilla raaka-ainemarkkinoilla. Tämä peli vetoaa myös moneen vähemmänkin lautapelejä pelanneeseen, maatilan kehittäminen on yksinkertaisesti niin hauskaa puuhaa. Sisältö: ohjekirja suomeksi pelilauta 2 pelilaudan jatketta 4 maatilalautaa varastolauta 2 muunnelmalaattaa "osa-aikatyö" pelilauta 23 puuhuone/pelto-laattaa 16 savi/kivihuonetta 36 "1" ruokalaattaa 8 "5" ruokalaattaa 3 ehdotusmerkkiä 10 tuotelaattaa 120 korttia (parannuksia, ammatteja, toimintaruutuja) pistevihko 18 puista lammasta 15 puista villisikaa 13 puista lehmää 30 puista puuta 23 puista savea 14 puista ruokoa 16 puista kiveä 24 puista viljaa 16 puista vihannesta aloittajan nappula 60 puista aitaa 16 puista tallia 20 puista ihmistä

      heti saatavilla
49.00 €
Alhambra (suomeksi)
Alhambra (suomeksi)

Vuoden 2005 Vuoden peli Alhambra on palannut valikoimaan uudistettuna pohjoismaisena painoksena. Pistelauta, pelilauta ja kuvitus on uusittu ja nyt mukana on myös laattateline. Mainioksi todettua palatsinrakentelua koko perheelle! Katso pelin englanninkielinen esittely Youtubesta. Dirk Henn voitti Spiel des Jahresinsa tällä vanhan pelin uudelleenlämmittelyllä. Alhambran kuoren alta paljastuu Hennin osakepeli Stimmt So!, johon on toki lisätty paljon uutta. Aivan pelkästä uudelleenteemoitetusta uusintajullkaisusta ei ole kyse. Pelaajat rakentavat keskiaikaisen arabialaisen Alhambran palatsia. Menestyksekkäin rakentaja voittaa, luonnollisesti. Menestystä taas mitataan pisteillä, joita saa rakentamalla enemmistöjä eri rakennustyypeistä. Alhambrassa yhdistyy laattojen latominen, enemmistöjen kerääminen ja varsin omaperäinen ostomekanismi. Laattoja siis kerätään. Niistä on rakennettava yhtenäinen kokonaisuus, mikä on suurimmaksi osaksi helppoa. Laatoissa on kuitenkin muureja, joiden on osuttava kohdalleen. Tämä rajoittaa rakentamista hieman; lisäksi rakentamalla pitkän ulkomuurin palatsilleen saa lisäpisteitä. Pelissä käytetään peräti neljää eri valuuttaa. Rahaa saa yksinkertaisesti keräämällä: pöydästä saa nostaa joko yhden setelin tai useampia, jos niiden yhteenlaskettu arvo on riittävän pieni. Rahan nostaminen parantaa menestymisen mahdollisuuksia, mutta edistää pelin kulkua, sillä rahapinoon on kätketty pisteytyksiä aikaansaavat kortit. Nostamalla rahaa ei saa pisteitä, joten siten tekee itselleen hallaa. Rahalla ostetaan laattoja: kulloinkin on saatavilla neljä eri laattaa, yksi kutakin valuuttaa kohden. Alhambrassa ei tunneta vaihtorahaa. Jos maksaa liikaa, maksaa liikaa, eikä rahaa saa takaisin. Siksi kannattaa nostaa myös pikkurahaa! Jos maksaa tasarahalla, saa suurenmoisen bonuksen: lisävuoron. Jos ostaa toisen kerran tasarahalla, saa vielä lisävuoron - yhdellä kierroksella voi tyhjentää pöydän, jos sattuu sopivasti rahaa taskuun. Peli vaatii siis hienovaraista taktikointia. Mitä enemmän pelaajia pelissä on mukana, sitä enemmän taktikointi korostuu kaaoksen noustessa. Peli toimiikin parhaiten 2-4 pelaajalla. Viidellä ja kuudellakin peli toimii, mutta vuorojen välissä on pitkä aika ja kaaoksen määrä voi olla joillekin liikaa. Pienemmillä pelaajamäärillä strategiat korostuvat - pelissä riittää kyllä mietittävää. Alhambra ei ole erityisen vaikea peli ja sopii mainiosti myös vähemmän pelejä harrastaneille. Sitä uskaltaa tarjota hyvinkin monenlaisen yleisön kokeiltavaksi. Peli voitti Spiel des Jahresin vuonna 2003, eikä suotta. Pelin ensimmäinen saksankielinen laitos ilmestyi nimellä Alhambra. Toisen samannimisen pelin vuoksi seuraava laitos sai nimekseen Der Palast von Alhambra ja siksi englanninkielisenkin laitoksen koko nimi on The Palace of Alhambra. Peli tunnetaan kuitenkin yleisesti pelkkänä Alhambrana. Kieli: suomi, norja, ruotsi, tanska Suunnittelija: Dirk Henn Pelaajamäärä: 2-6 Ikäsuositus: 8+ Peliaika: 45-60 min

      heti saatavilla
32.00 €
Dominion 2nd Edition: Hinterlands Expansion
Dominion 2nd Edition: Hinterlands Expansion

Hinterlands is the 6th expansion to Dominion. It adds 26 new Kingdom cards to Dominion, including 20 Actions, 3 Treasures, 3 Victory cards, and 3 Reactions. The central theme is cards that do something immediately when you buy them or gain them. The world is big and your kingdom small. Small when compared to the world, that is; it’s moderate-sized when compared to other kingdoms. But in a big world like this one – big when compared to smaller worlds anyway, if such things exist; it’s moderate-sized when compared to worlds of roughly the same size, and a little small when compared to worlds just a little larger – well, to make a long story short – short when compared to longer stories anyway – it is time to stretch your borders. You’ve heard of far-off places – exotic countries, where they have pancakes but not waffles, where the people wear the wrong number of shirts and don’t even have a word for the look two people give each other when they each hope that the other will do something that they both want to be done but which neither of them wants to do. It is to these lands that you now turn your gaze. Dominion: Hinterlands is an expansion, and cannot be played by itself; to play with it, you need Dominion, or a stand-alone expansion to Dominion (e.g., Dominion: Intrigue first edition). Those provide the Basic cards you need to play (Treasure, Victory, and Curse cards), as well as the full rules for setup and gameplay. Dominion Hinterlands can also be combined with any other Dominion expansions you have.

  !   tilattava tuote
47.90 €
Dominion: Adventures
Dominion: Adventures

Life is either a daring adventure or nothing. You're not sure which, but at least you've narrowed it down. You are rich with life experiences, but have had trouble trading them for goods and services. It's time to seek your fortune, or anyone's really, whoever's is closest. To the west there's a land of milk and honey, full of giant bees and monstrous cows. To the east, a land of eggs and licorice. To the north, treacherous swamps; to the south, loyal jungles. But all of them have been thoroughly pillaged. You've heard legends though of a fifth direction, as yet unspoiled, with its treasures conveniently gathered into troves. You have your sword and your trail mix, handed down from your father, and his father before him. You've recruited some recruits and hired some hirelings; you've shined your armor and distressed a damsel. You put up a sign saying "Gone Adventuring." Then you put up another sign, saying "Beware of Dog," in case people get any ideas. You're ready. You saddle up your trusty steed, and head florst. This is the 9th addition to the game of Dominion. It has 400 cards, 6 mats, and 60 tokens. There are 30 new Kingdom cards, including the return of Duration cards that do things on future turns, plus Reserve cards that can be saved for the right moment. There are also 20 Event cards that give you something to buy besides cards, including tokens that modify cards. # of Players: 2 - 6 Age: 13 + Game Length: < 30 minutes By Donald X Vaccarino

  !   tilattava tuote
58.50 €
Dominion: Dark Ages
Dominion: Dark Ages

A large 500 card set that will is not playable alone - a copy of the basic game or Dominion Intrigue is be required. Times have been hard. To save on money, you've moved out of your old castle, and into a luxurious ravine. You didn't like that castle anyway; it was always getting looted, and never at a reasonable hour. And if it wasn't barbarians it was the plague, or sometimes both would come at once, and there wouldn't be enough chairs. The ravine is great; you get lots of sun, and you can just drop garbage wherever you want. In your free time you've taken up begging. Begging is brilliant conceptually, but tricky in practice, since no-one has any money. You beg twigs from the villagers, and they beg them back, but no-one really seems to come out ahead. That's just how life is sometimes. You're quietly conquering people, minding your own business, when suddenly there's a plague, or barbarians, or everyone's illiterate, and it's all you can do to cling to some wreckage as the storm passes through. Still, you are sure that, as always, you will triumph over this adversity, or at least do slightly better than everyone else. This is the 7th addition to the game of Dominion. It is 500 cards but is not a standalone. It adds 35 new Kingdom cards to Dominion, plus new bad cards you give to other players (Ruins), new cards to replace starting Estates (Shelters), and cards you can only get via specific other cards. The central themes are the trash and upgrading. There are cards that do something when trashed, cards that care about the trash, cards that upgrade themselves, and ways to upgrade other cards. Number of players: 2-4 Age of players: 13+ Length: 30 minutes minutes

  !   tilattava tuote
58.50 €
Dominion: Hinterlands
Dominion: Hinterlands

The world is big and your kingdom small. Small when compared to the world, that is; it’s moderate-sized when compared to other kingdoms. But in a big world like this one - big when compared to smaller worlds anyway, if such things exist; it’s moderate-sized when compared to worlds of roughly the same size, and a little small when compared to worlds just a little larger - well, to make a long story short - short when compared to longer stories anyway - it is time to stretch your borders. You’ve heard of far-off places - exotic countries, where they have pancakes but not waffles, where the people wear the wrong number of shirts, and don’t even have a word for the look two people give each other when they each hope that the other will do something that they both want done but which neither of them wants to do. It is to these lands that you now turn your gaze. This is the 6th addition to the game of Dominion. It adds 26 new Kingdom cards to Dominion, including 20 Actions, 3 Treasures, 3 Victory cards, and 3 Reactions. The central theme is cards that do something immediately when you buy them or gain them. Dominion: Hinterlands is an expansion, and cannot be played by itself; to play with it, you need Dominion, or a standalone expansion to Dominion (e.g., Dominion: Intrigue). Those provide the Basic cards you need to play (Treasure, Victory, and Curse cards), as well as the full rules for setup and gameplay. Dominion: Hinterlands can also be combined with any other Dominion expansions you have. We hope you enjoy this expanding world of Dominion! Number of players: 2-4 Age of players: 13+ Length: 30 minutes Author: Donald Vaccarino

  !   tilattava tuote
52.00 €

Hakusivu: 1 2

Uutuuksia